Dezvoltam programe de analiza financiara si promovam produse de calitate prin marketing afiliat. Viziteaza-ne zilnic!

Aerotermă auto cu elemente de ceramică 12 V Conrad – Articol actualizat!

Ce te faci cand ai parbrizul inghetat sau aburit la masina ori cand caldura nu ajunge suficient de repede la locurile din spate? Cel m-ai rapid mod de rezolvare a celor doua probleme este sa folosesti o aeroterma auto.

Parerea noastra dupa prima iarna de utilizare:
Am fost sunat azi 6 ianuarie 2016 de un domn care dorea o aeroterma ca aceasta si l-am lamurit sa nu cumpere un model exact ca acesta! Noroc cu telefonul de la el ca altfel nu-mi aduceam aminte de acest articol, cum nici nu mai tineam minte ca am o aeroterma auto. Dar, sa vedeti ce peripetii am avut cu aeroterma auto Conrad:
La finalul lunii octombrie 2014 am cumparat aceasta aeroterma cu gandul sa incalzesc scaunul auto din masina si daca este nevoie sa dezaburesc parbrizul. La data cand am cumparat-o nu era foarte frig si parbrizul nu ingheta si nici nu trebuia sa o las sa functioneze mai mult de 4-5 minute. O foloseam doar cu motorul pornit si cu incalzirea pornita in masina ca sa nu descarce bateria. In decembrie, deja, a inceput sa inghete tot mai tare parbrizul si am incercat intr-o dimineata in care nu trebuia dusa fetita la gradinita, sa o folosesc la dezgetul parbrizului. Nu era prea tare inghetat pentru ca masina nu sta afara peste noapte. Surpriza mare a fost ca nu a avut nici cel mai mic efect, chiar si daca am pus-o la un centimetru de parbriz.
De ce nu este eficienta aceasta aeroterma pentru dezghetarea parbrizului? In primul rand pentru ca nu este suficient de puternica si in al doilea rand pentru ca parbrizul ingheata pe exterior. Pentru parbriz exista alte tipuri de aeroterme auto mult mai puternice si probabil ca acelea il dezgheata rapid. Sfatul nostru este sa incercati sa folositi lichid antigel pentru parbriz. Puneti pe o carpa si stergeti parbrizul pe dinafara, ori il turnati usor in partea de sus si cu o racleta pentru geamuri auto trageti usor in jos.
Continuare …
Ce am patit in ianuarie cand a reinceput gradinita. Inca din decembrie am observat ca daca lasam aeroterma sa functioneze mai mult de 5 minute cablul se incalzea si trebuia sa o oprim. Dar in prima saptamana din ianuarie nu a mai functionat deloc. Am crezut ca s-a stricat si am sunat la magazin pentru returnare. Dar inainte sa o trimit m-am gandit sa o incerc si la alta masina sa vad daca este buna si poate bricheta auto nu mai da curent. Intamplator, cel la care am vrut sa o verific este sofer profesionist si a priceput ca pe cablul de alimentare are o sigurant auto de 15A care poate fi schimbata. Am schimbat siguranta si a mai functionat inca vreo 10 zile, dar tot se incalzea tare cablul de alimentare si trebuia oprita dupa 3-4 minute. Intr-o dimineata cand sa-i dau drumul nu a mai functionat din nou. Cand am incercat sa scot siguranta sa mai uit la ea, cu gandul sa o schimb din nou, m-am trezit ca o parte din cablu iese din cutia pentru sigurante. Era, probabil, rupt din cauza caldurii. Am desfacut cutia respectiva, am prins cablul in mufa si am inlocuit niturile de prindere cu suruburi. Am mai functionat inca o saptamana sau doua dupa care s-a desprins cablul in cealalta parte, plus invelisul de protectie al cablului a inceput sa se topeasca in apropierea sigurantei. Vezi imaginile pe care le-am pus la final.

Un fel de concluzie dupa prima iarna:
Cum nu sunt electrician auto nu pot sa va spun daca din cauza instalatiei electrice de la masina ori din cauza ca faptului ca siguranta si cablul nu sunt suficient de puternice incat sa reziste la tensiunea primita, aeroterma nu a functionat mai mult de 3 luni. Cert este ca la bricheta de la masina am mai incarcat tableta si telefonul si nu am avut probleme. Nici nu m-am obosit sa o trimit inapoi la magazin ca sa o schimbe cu alta si sa-mi pot da seama daca doar a mea nu era buna sau toate modelele de acest fel sunt facute prost. De schimbat cu alta noua am fost asigurat ca o vor face dar m-am gandit la data respectiva ca pana o trimit si o primesc inapoi trece iarna si tot una identica primesc, asa ca n-are rost sa ma mai stresez.

Update 18.01.2016 (a doua iarna):
Dupa ce am postat noul film in care va povestesc peripetiile avute cu aerotrma in prima iarna, am decis sa-i mai acord o sansa si am conectat cablul rupt la cutia pentru siguranta. Am schimbat siguranta de 15A cu una mai puternica de 20A si am observat ca nu se mai incinge cablul asa de tare. Este posibil ca siguranta sa fie cauza pentru care se incingea asa de tare cablul si se topea invelisul protector. Inlocuirea sigurantei cu alta mai mare am facut-o la recomandarea unui inginer electronist care a vazut aeroterma si a aflat peripetiile avute cu ea in prima iarna. Se pare ca siguranta nu era bine dimensionata din fabricatie. Oricum, inca nu am folosit-o decat de doua ori asa ca mai vizitati pagina ca sa fiti la curent cu ce se mai intampla.

Aproape concluzie finala:
Voi puteti sa incercati si alte modele mai puternice dar aveti grija sa nu le lasati sa functioneze mai mult de 5 minute si, mai ales, fiti cu ochii pe ele.

Aceasta aeroterma auto se incarca de la bricheta si este deală pentru dezaburirea parbrizului ori încălzirea picioarelor. Elementele de încălzire din ceramică îi conferă un grad sporit de eficienţă. Mai mult, aeroterma poate fi utilizata daca motorul nu este pornit si are ventilator pentru zilele toride. Aeroterma un maner ergonomic, suport pentru prindere pe bord sau intre scaune (pentru locurile din spate) si cablu cu lungimea de 2 metri. Pentru a preveni arderea motorului la suprasarcina, aeroterma are o siguranta de protectie montata pe cablul de alimentare (este albastra si se poate vedea in a doua imagine!).

Iata trei motive pentru care sa folosesti o aeroterma in masina:

  1. o folosesti pentru dezaburirea/dezghetarea parbrizului. In combinatie cu sistemul din masina, dezaburirea se face foarte rapid;
  2. iti incalzesti picioarele sau genunchii, daca o pui langa schimbator;
  3. incalzesti pasagerii din spate daca o montezi intre scaunele din fata. Daca nu ai pasager pe locul din fata si ai un copil in scaunul din spate, poti sa-i demontezi suportul de prindere si o introduci intre spatar si tetiera ca sa-l incalzeasca pe friguros mai repede. Sau, poti sa-o prinzi pe un supot de tableta si sa impaci si “capra si varza“.
Aeroterma auto cu elemente de ceramica 12 V

Aeroterma auto cu elemente de ceramica 12 V

Date tehnice
Putere: 150 W
Tensiune de funcționare: 12 V
Consum max. curent: 13 A
Înălțime: 115 mm
Lățime: 130 mm
Lungime: 75 mm
Greutate: 420 g
Funcție: încălzire/ventilație – Fan/Heat
Aeroterma auto electrica Conrad

Aeroterma auto electrica Conrad

Ambalaj aeroterma auto cu elemente de ceramica 12 V

Ambalaj aeroterma auto cu elemente de ceramica 12 V

cablul aerotermei

cablul aerotermei

rezistenta aerotermei

rezistenta aerotermei

Probleme cu aeroterma auto 12V Conrad
Probleme cu aeroterma auto 12V Conrad
Aeroterma auto cu elemente de ceramica 12 V Conrad
Aeroterma auto cu elemente de ceramica 12 V Conrad

Leave a Reply